МІА Документообіг — корпоративна інформаційна система автоматизації організації роботи з електронними документами в діловодстві, яка дає можливість прискорити та спростити усі типові операції з документами.
Ключові можливості МІА Документообіг:
• підтримка функцій діловодства (вхідні, вихідні, розпорядчі, внутрішні);
• бібліотечні послуги зі створення, зберігання й пошуку документів;
• мережеві послуги організації спільної роботи;
• підтримка безпеки і автентичної ідентифікації при роботі з документами;
• гнучка навігація і пошук документів в сховище;
• підтримка архівування документів з установленим терміном зберігання;
• підтримка різних форматів (doc / docx, xls, pdf, ...), скан-копій текстових даних;
• QR-код та штрих-кодування документів;
• ведення історії змін і пропозицій щодо зміни документів.
Програмне забезпечення МІА Документообіг може бути інтегровано з системами управління підприємством (ERP, CRM), системою електронної взаємодії CEB OBB v.2.0 та іншими системами.
МІА Документообіг відповідає вимогам законодавства до форматів даних, сервісу інтеграції до системи взаємодії та вимогам нормативно-правових актів у сфері захисту інформації.