МІА: Документообіг

МІА: Документообіг

МІА Документообіг — корпоративна інформаційна система автоматизації організації роботи з електронними документами в діловодстві, яка дає можливість прискорити та спростити усі типові операції з документами.

contact

Ключові можливості МІА Документообіг:

•        підтримка функцій діловодства (вхідні, вихідні, розпорядчі, внутрішні);

•        бібліотечні послуги зі створення, зберігання й пошуку документів;

•        мережеві послуги організації спільної роботи;

•        підтримка безпеки і автентичної ідентифікації при роботі з документами;

•        гнучка навігація і пошук документів в сховище;

•        підтримка архівування документів з установленим терміном зберігання;

•        підтримка різних форматів (doc / docx, xls, pdf, ...), скан-копій текстових даних;

•        QR-код та штрих-кодування документів;

•        ведення історії змін і пропозицій щодо зміни документів.

Програмне забезпечення МІА Документообіг може бути інтегровано з системами управління підприємством (ERP, CRM), системою електронної взаємодії CEB OBB v.2.0 та іншими системами.

МІА Документообіг відповідає вимогам законодавства до форматів даних, сервісу інтеграції до системи взаємодії та вимогам нормативно-правових актів у сфері захисту інформації.