Інформаційна система автоматизації організації роботи з електронними документами в діловодстві та електронному міжвідомчому обміні, з урахуванням вимог корпоративного середовища, а також галузевих стандартів і законодавства.
робота з проєктами та дорученнями (видача, виконання, контроль);
створення редагування зі збереженням попередніх версій;
погодження та затвердження (підписання), реєстрація документа;
підтримка форматів DOC, DOCX, PDF;
реалізація розсилки різними каналами зв’язку;
зберігання та архівування;
оперативний багатокритеріальний пошук;
побудова аналітичної звітності за параметрами.
Колективна робота
організація спільної роботи над документом в межах єдиної інфраструктури;
формування номенклатури справ та словників документообігу для всіх учасників організаційної структури.
QR та штрих-код
Автоматична генерація QR-коду при підписанні, друк штрих-кодів при реєстрації.
Забезпечення конфіденційності
Можливість підписувати документи за допомогою електронного підпису та зашифровувати їх.
Централізоване сховище
Оперативна зміна форми документів, що використовуються в організації.
Управління доступом
Розмежування повноважень, доступ до документів і дій над ними співробітниками організації та здійснення контролю за доступом до документів.
Оркестрація документів
Автоматична передача документа потрібній особі та діловодство:
проєктування бізнес-процесів для документообігу, логічних маршрутів документів з можливістю послідовного та паралельного їх виконання;
відправка документів як за типовими, раніше спроєктованими, так і за новими, визначеними користувачем у процесі виконання завдання, маршрутами;
підтримка стандарту BPMN 2.0 та відкритого візуального конструктора бізнес-процесів bpmn.io.
Інтеграція
МІА: СЕД може бути інтегрована з системами управління підприємством (ERP,CRM), системою електронної взаємодії CEB OBB v.2.0 та іншими системами, відповідно до процедурних і технічних вимог, що встановлені нормативними актами.
МІА: СЕД тісно інтегрована з іншими продуктами лінійки МІА за допомогою протоколу MQTT.
Переваги
Швидкий, сертифікований веб-клієнт на актуальних технологіях
Система МІА: Документообіг виконана у вигляді сучасного високоефективного веб-застосунку, який працює на всесвітньо-відомій відкритій платформі Ericsson Erlang/OTP та успішно застосовується в індустрії мобільними операторами понад 30 років, а її віртуальна машина досі вважається однією з найкращих у галузі.
Здатність до високих навантажень
Завдяки вибору платформи Ericsson Erlang/OTP, яка використовується у таких високонавантажених системах як WhatsApp та компаніях SAMSUNG, NOKIA.
MIA: Документообіг створювався з самого початку для систем документообігу, що здатні обслуговувати підприємства, з великою кількістю користувачів (сотні тисяч) та обсягом навантаження більше 2 млн документів на рік.
МІА: Документообіг
Продукт створений з урахуванням всіх корисних ідей та помилок існуючих продуктів документообігу.
В співпраці з ДП «Держінформресурс», та на основі широкого спектра вимог замовників, ми створили повністю новий та переосмислений підхід до проєктування – як графічного інтерфейсу, так і системи сховища для систем документообігу, мотивуючись принципами мінімалізму, максимальної ефективності та прозорості.