Особливості та переваги
Підтримка життєвого циклу документів
  • реєстрація документів за різними групами;
  • вхідні, вихідні, внутрішні, звернення громадян, адвокатські запити тощо;
  • робота з проєктами та дорученнями (видача, виконання, контроль);
  • створення редагування зі збереженням попередніх версій;
  • погодження та затвердження (підписання), реєстрація документа;
  • підтримка форматів DOC, DOCX, PDF;
  • реалізація розсилки по різних каналах зв’язку;
  • зберігання та архівування; оперативний багатокритеріальний пошук;
  • побудова аналітичної звітності за параметрами.
Централізоване сховище
Оперативна зміна форми документів, що використовуються в організації.
Управління доступом
Розмежування повноважень, доступ до документів і дій над ними співробітниками організації та здійснення контролю за доступом до документів.
Інтеграція
  • МІА: СЕД може бути інтегрована з системами управління підприємством (ERP,CRM), системою електронної взаємодії CEB OBB v.2.0 та іншими системами, відповідно до процедурних і технічних вимог, що встановлені нормативними актами.
  • МІА: СЕД тісно інтегрована з іншими продуктами лінійки МІА за допомогою протоколу MQTT.
QR та штрих-код
Автоматична генерація QR-коду при підписанні, друк штрих-кодів при реєстрації.
Колективна робота
  • організація спільної роботи над документом в межах єдиної інфраструктури;
  • формування номенклатури справ та словників документообігу для всіх учасників організаційної структури.
Забезпечення конфіденційності
Можливість підписувати документи за допомогою електронного підпису та зашифровувати їх.
Оркестрація документів
    Автоматична передача документа потрібній особі та діловодство:
  • проєктування бізнес-процесів для документообігу, логічних маршрутів документів з можливістю послідовного та паралельного їх виконання;
  • відправка документів як за типовими, раніше спроєктованими, так і за новими, визначеними користувачем у процесі виконання завдання, маршрутами;
  • підтримка стандарту BPMN 2.0 та відкритого візуального конструктора бізнес-процесів bpmn.io.
Здатність до високих навантажень
Завдяки вибору платформи Ericsson Erlang/OTP, яка використовується у таких високонавантажених системах як WhatsApp та компаніях SAMSUNG, NOKIA. MIA: Документобіг створювався з самого початку для систем документообігу, що здатні обслуговувати підприємства, з великою кількістю користувачів (сотні тисяч) та обсягом навантаження більше 2 млн документів на рік.
Переваги
Здатність до високих навантажень
Завдяки вибору платформи Ericsson Erlang/OTP, яка використовується у таких високонавантажених системах як WhatsApp та компаніях SAMSUNG, NOKIA. MIA: Документобіг створювався з самого початку для систем документообігу, що здатні обслуговувати підприємства, з великою кількістю користувачів (сотні тисяч) та обсягом навантаження більше 2 млн документів на рік.
Швидкий, сертифікований веб-клієнт на актуальних технологіях
Система МІА: Документообіг виконана у вигляді сучасного високоефективного веб-застосунку, який працює на всесвітньо-відомій відкритій платформі Ericsson Erlang/OTP та успішно застосовується в індустрії мобільними операторами понад 30 років, а її віртуальна машина досі вважається однією з найкращих у галузі.
МІА: Документообіг
— це продукт, створений з урахуванням всіх корисних ідей та помилок існуючих продуктів документообігу.
В співпраці з ДП «Держінформресурс», та на основі широкого спектра вимог замовників, ми створили повністю новий та переосмислений підхід до проєктування – як графічного інтерфейсу, так і системи сховища для систем документообігу, мотивуючись принципами мінімалізму, максимальної ефективності та прозорості