Функціональні можливості
  • створення, модифікація та видалення об’єктів реєстрації на основі юридичних документів з електронним підписом та електронною печаткою;
  • підтримка ретроспективного та історичного представлення транзакційних даних;
  • уніфіковане управління реєстрами;
  • підтримка життєвого циклу об’єктів реєстрації;
  • забезпечення колективної міжорганізаційної роботи з реєстрами;
  • забезпечення конфіденційності (GDPR, X.509);
  • управління доступом на основі ACL, RBAC;
  • оркестрація формальних процесів, які формалізують роботу з реєстрами (BPMN);
  • архівна справа;
  • робота з витягами;
  • інтеграція з зовнішніми системами (МІА: Документообіг, ESRI ArcGIS);
  • зрозуміле та просте API.
Види реєстрів
  • реєстри реєстрів (метарівень)
  • реєстри предметно-орієнтованих словників (номенклатури, довідники)
  • реєстри, орієнтовані на осіб (фізичних/юридичних осіб, розслідування)
  • реєстри, орієнтовані на матеріальні цінності (держмайно, зброя, транспорт)
  • реєстри, орієнтовані на географічні об’єкти (адреси, територіальні громади)
  • реєстри, орієнтовані на події (реєстрація надзвичайних ситуацій, кейс-системи)
Переваги
  • Тісна інтеграція з системою МІА: ДОКУМЕНТООБІГ, яка містить нормативно-правові документи з електронними підписами та / або печатками (КЕП, ДСТУ 4145), на основі яких здійснюється створення, модифікація та видалення реєстрових об’єктів.
  • Платформа підтримує ретроспективний історичний пошук, інтеграцію з гео-інформаційними системами (ГІС), та систему управління процесами BPMN, на основі яких формалізується предметно-орієнтована аналітична модель.

МІА: Реєстри

Це джерело актуальних даних