Контрастність
Шрифт
Запрацювали нові сервіси для власників зареєстрованої зброї

Запрацювали нові сервіси для власників зареєстрованої зброї

     Сьогодні у застосунку «Дія» офіційно запрацювали нові сервіси для власників зареєстрованої зброї. Нові можливості забезпечать громадянам швидкий і зручний доступ до інформації без необхідності відвідувати державні установи. 
 
Які сервіси з’являться у «Дії»? 
     Новий функціонал інтегрований із Єдиним реєстром зброї (ЄРЗ) та включає: 
- Сервіс отримання відомостей про власну зброю – користувачі зможуть переглядати всі зареєстровані одиниці зброї, які їм належать. 
- Сервіс пошуку всіх дозволів особи – забезпечує доступ до інформації про всі дозволи, видані громадянину у сфері обігу зброї. 
- Сервіс отримання витягу з ЄРЗ – дозволяє швидко завантажити офіційний цифровий витяг без відвідування установ. 
- Сервіс отримання інформації для перевірки за унікальним електронним ідентифікатором (QR-кодом) – забезпечує можливість оперативної перевірки даних про дозволи та зброю. 
 
Як скористатися новими сервісами? 
     Оновлювати застосунок «Дія» не потрібно – нові функції вже інтегровані та доступні. Користувачі можуть активувати їх у кілька кроків: 
1. Пошук дозволів і зброї в ЄРЗ: 
  - Перейти в розділ «Документи». 
  - Натиснути «Додати документи» → «Дозволи на зброю». 
  - Система надішле запит у ЄРЗ, виконавши пошук дозволів та зброї за РНОКПП користувача. 
  - Після завершення пошуку користувач самостійно обирає, які документи відображати в своїй галереї. 
2. Замовлення витягу з ЄРЗ: 
  - У галереї документів обрати потрібний дозвіл. 
  - Натиснути три крапки → «Витяг про дозвіл на зброю». 
  - Підтвердити замовлення. 
  - Після обробки запиту витяг з’явиться у розділі «Замовлені витяги». 
3. Перевірка зброї за QR-кодом: 
  - Відсканувати унікальний QR-код документа. 
  - Отримати офіційну інформацію про власника дозволу та його чинність. 
Що це змінить для громадян? 
       Нові сервіси значно спрощують доступ до офіційної інформації про зброю та зменшують бюрократичне навантаження на власників зброї. Усі необхідні дані будуть доступні в цифровому форматі, що позбавить необхідності відвідувати державні органи, зменшить ризик втрати паперових документів та забезпечить зручний контроль за власними дозволами. 
 
Яке значення це має для країни? 
     Цифровізація обліку зброї сприятиме підвищенню рівня безпеки та прозорості в сфері контролю за обігом зброї. Вона дозволить мінімізувати шахрайство, підвищити довіру громадян до державних реєстрів та забезпечити ефективний механізм взаємодії між громадянами і державними органами. 
     Запуск сервісу – це результат ефективної співпраці ДП «ІНФОТЕХ», Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства цифрової трансформації та ДП «Дія», який є черговим кроком у побудові цифрової держави та сучасного електронного врядування.