Команда державного підприємства «ІНФОТЕХ» на виконання завдання від МВС України запровадила два сервіси для військовослужбовців та працівників органів системи МВС – Електронний кабінет постраждалого, який розроблений на платформі інформаційного сервісу Єдине вікно для громадян та МІА: Соціальний захист.
Електронний кабінет постраждалого забезпечує можливість користувачу самостійно створити звернення до спеціаліста з соціального супроводу відділу МВС щодо потреби у лікуванні чи реабілітації, протезуванні та навіть працевлаштуванні до органів системи МВС.
У користувача є можливість контролювати та перевіряти статуси своїх звернень. Якщо дані військовослужбовця або працівника органу системи МВС, які авторизуються у Єдиному вікні для громадян (https://services.mvs.gov.ua), внесені у систему «МІА: Соціальний захист», то їм буде доступний розділ «Соціальний захист працівників системи МВС». У цьому розділі ветеран може створити запит на потребу, який надійде відповідальному соціальному працівнику системи МВС для його опрацювання.
Важливо, що в кабінеті відображатимуться контактні дані відповідальної супроводжуючої особи з підрозділів соціальної допомоги, з якою користувач зможе зв'язатися у будь-який зручний час. Проєктом передбачено розроблення інструментів для аналізу потреб військовослужбовців та оптимізації процесу надання їм соціально-правової підтримки.
Проєкт «МІА: Соціальний захист» інтегрується разом з іншими державними базами даних, що дозволяє створити єдиний інформаційний простір для більш ефективного обміну інформацією, прискорення надання підтримки для військовослужбовців та членів їх сімей.
Запуск Електронного кабінету постраждалого є однією зі складових на шляху до забезпечення належного рівня соціального захисту усіх постраждалих працівників МВС.