Функціональні можливості
Десктоп система
  • управління життєвим циклом ресурсів;
  • управління каталогом ресурсів в масштабах підприємства;
  • тактичне і стратегічне планування закупівель;
  • управління складськими запасами запчастин і витратних матеріалів;
  • управління взаємовідносинами з постачальниками / партнерами;
  • зручний інтерфейс для інтеграції з бухгалтерськими системами.
Мобільний додаток
  • зчитування штрих-кодів за допомогою сканера камер смартфона/планшета;
  • завантаження та передача даних здійснюється в автоматичному режимі;
  • збереження та передача даних за допомогою мобільного телефонного інтернету через хмарний сервіс;
  • відправлення даних в облікову систему.
Важливо
Використання мобільного додатка для інвентарного обліку на мобільному пристрої дозволяє прискорити інвентаризацію активів у 2-3 рази в порівнянні з інвентаризацією, виконаною вручну.
Завантажуйте мобільний застосунок за посиланням або скануйте QR-код
Переваги
  • Оптимізація роботи відділів експлуатації та фінансових служб.
  • Підвищення ефективності обліку інвентарних об’єктів.
  • Отримання оперативних даних про об’єкти інвентаризації та їх ідентифікація.
  • Здійснення контролю за збереженням майна та відповідності даних відображених в бухгалтерському обліку.
  • Забезпечення консолідації даних у межах єдиного інформаційного простору для підприємств, установ і організацій, незалежно від їх підпорядкування та форм власності, джерел фінансування та напрямків діяльності.
  • Можливе використання терміналу збору даних (ТЗД) на смартфонах з ОС Android і планшетах.
  • Відповідає вимогам законодавства до форматів даних та вимогам нормативно-правових актів у сфері захисту інформації.

МІА: Електронна інвентаризація

Продукт відповідає сучасним світовим стандартам у сфері управління ресурсами (Resource Lifecycle Management), завдяки чому легко інтегрується в IT-комплекс підприємства та його структуру.