Функціональні можливості
Десктоп система
  • управління життєвим циклом ресурсів
  • управління каталогом ресурсів в масштабах підприємства
  • тактичне і стратегічне планування закупівель
  • управління складськими запасами запчастин і витратних матеріалів
  • управління взаємовідносинами з постачальниками / партнерами
  • зручний інтерфейс для інтеграції з бухгалтерськими системами
Мобільний додаток
  • зчитування штрих-кодів за допомогою сканеру камер смартфона/планшета
  • завантаження та передача даних здійснюється в автоматичному режимі
  • збереження та передача даних за допомогою мобільного телефонного інтернету через хмарний сервіс
  • відправлення даних в облікову систему
Важливо
Використання мобільного додатка для інвентарного обліку на мобільному пристрої дозволяє прискорити інвентаризацію активів у 2-3 рази в порівнянні з інвентаризацією, виконаної вручну.
Переваги
  • Оптимізація роботи відділів експлуатації та фінансових служб.
  • Підвищення ефективності обліку інвентарних об’єктів.
  • Отримання оперативних даних про об’єкти інвентаризації та їх ідентифікація.
  • Здійснення контролю за збереженням майна та відповідності даних відображених в бухгалтерському обліку.
  • Забезпечення консолідації даних в рамках єдиного інформаційного простору для підприємств, установ і організацій, незалежно від їх підпорядкування та форм власності, джерел фінансування та напрямків діяльності.
  • Можливе використання терміналу збору даних (ТЗД) на смартфонах з ОС Android і планшетах.
  • Відповідає вимогам законодавства до форматів даних та вимогам нормативно-правових актів у сфері захисту інформації.

МІА: Електронна інвентаризація

відповідає сучасним світовим стандартам в області управління ресурсами (Resource Lifecycle Management), завдяки чому легко інтегрується в IT-комплекс підприємства та його структуру