Начальник відділу розробки інформаційних систем Центральної філії

Необхідні навички:

  •  Знання останніх тенденцій та технологій в сфері інформатизації.
  •  Вміння розподіляти свій час (таймменеджмент).
  •  Навички ділового спілкування.
  •  Навички проведення переговорів.
  •  Вміння організувати робочий процес.

 Пропонуємо:

  • Відмінна команда та доброзичлива обстановка;
  • Офіційне працевлаштування та конкурентоспроможний рівень оплати праці;
  • 28 днів оплачуваної відпустки;
  • Матеріальна підтримка у разі приємних та неприємних життєвих подій
  • Можливість застосування гнучкого робочого графіку;
  • Медична страховка;
  • Зручний та комфортний офіс поруч зі станцією метро «Лук’янівська».

 Обов’язки:

  •  Оптимізація роботи відділу, координація роботи команди розробників;
  • Розгляд нових завдань, оцінка їх трудомісткості і розподіл під різний рівень розробників;
  • Поліпшення швидкості і якості виконуваних завдань;
  •  Робота з командою (консультація, навчання, кураторство);
  • Участь в співбесідах і адаптація нових членів команди;
  • Рішення архітектурних питань і технічних проблем; розробка складних частин продукту;
  •  Постійний розвиток, вибір і вивчення нових технологій для постійного поліпшення продукту.

 Відповідальна особа Регіональної конкурсної комісії – заступник директора філії з виробничих питань Городецький І.П. (igor.gorodetskyy@infotech.gov.ua) 

Провідний фахівець з розроблення комп’ютерних програм (Middle JS Developer)

Необхідні навички:

  • 2+ року розробки;
  • Розуміння принципів ООП;
  • JavaScript (ECMAScript2015+)
  • TypeScript
  • React
  • Розуміння принципів роботи мережевого стеку, протоколів HTTP і WebSocket
  • Глибоке розуміння об’єктно-орієнтованого програмування та проектування, знання патернів проектування, SOLID-принципів

Буде плюсом:

  •  Знайомство з функціональним програмуванням
  • Досвід з іншими мовами програмування (особливо Rust, Kotlin)

Пропонуємо:

  • Відмінна команда та доброзичлива обстановка;
  • Офіційне працевлаштування та конкурентоспроможний рівень оплати праці;
  • 28 днів оплачуваної відпустки;
  • Матеріальна підтримка у разі приємних та неприємних життєвих подій
  • Можливість застосування гнучкого робочого графіку;
  • Медична страховка;
  • Зручний та комфортний офіс поруч зі станцією метро «Лук’янівська».

Обов’язки:

  • Написання технічно обґрунтованого, чистого, корисного коду — з  практичним застосуванням встановлених моделей і практик;
  • Оптимізація компонентів для максимальної продуктивності на  веб- пристроях та браузерах;
  • Документування технічних рішень та підходів;
  • Розробка тестових прикладів спільно з інженерами по забезпеченню  якості;
  • Співпраця з менеджментом продукту і дизайнерами UX / UI для  реалізації інноваційних візуальних презентацій і взаємодії з користувачем;
  • Участь в обговореннях з командою з командою та проектуванні архітектури програмного продукту;
  • Співпраця з експертами предметної області з метою глибокого розуміння бізнес-процесів, що автоматизуються.

Відповідальна особа Центральної  конкурсної комісії – провідний фахівець з питань зайнятості (хедхантер) відділу кадрів Шадура Леся Василівна lesia.shadura@infotech.gov.ua)

Механік з ремонту устаткування

Необхідні навички:

  • Вища освіта або середня спеціальна  за відповідним напрямом;
  • Наявність досвіду роботи за фахом не менше 1 року;
  • Досконале знання технічних характеристик, конструктивних особливостей поліграфічного обладнання, організації і технологію проведення ремонтних робіт, правил складання технічної документації з ремонту.

Пропонуємо:

  • Відмінна команда та доброзичлива обстановка;
  • Офіційне працевлаштування та конкурентоспроможний рівень оплати праці;
  • 24 днів оплачуваної відпустки;
  • Матеріальна підтримка у разі приємних та неприємних життєвих подій
  • Медична страховка;
  • Зручний та комфортний офіс поруч зі станцією метро «Лук’янівська».

Обов’язки:

  • Обслуговування, ремонт поліграфічного обладнання (друкарського і постдрукарського);
  • Налагодження та регулювання поліграфічного обладнання;
  • Проведення випробування обладнання після настройки;
  • Прийняття участі у профілактичних оглядах обладнання та його перевірки.

Відповідальна особа Центральної  конкурсної комісії – провідний фахівець з питань зайнятості (хедхантер) відділу кадрів Шадура Леся Василівна (lesia.shadura@infotech.gov.ua)

Фахівець з видавничо-поліграфічного виробництва

Необхідні навички:

  • Вища (неповна вища) освіта за відповідним напрямом;
  • Наявність досвіду роботи за фахом не менше 2 років;
  • Знання технології поліграфічного виробництва, видавничого та поліграфічного устаткування;
  • Знання  основ менеджменту, передового вітчизняного та світового досвіду створення видавничої і поліграфічної продукції;
  • Навички ділового спілкування;
  • Навички проведення переговорів.

Пропонуємо:

  • Відмінна команда та доброзичлива обстановка;
  • Офіційне працевлаштування та конкурентоспроможний рівень оплати праці;
  • 24 днів оплачуваної відпустки;
  • Матеріальна підтримка у разі приємних та неприємних життєвих подій
  • Медична страховка.

Обов’язки:

  • Пошук та залучення замовників робіт;
  • Робота з існуючою клієнтською базою;
  • Калькуляція, контроль виконання та супровід замовлень.
  • Проведення комерційних переговорів.
  • Моніторинг ринку поліграфічних послуг.

Відповідальна особа Центральної  конкурсної комісії – провідний фахівець з питань зайнятості (хедхантер) відділу кадрів Шадура Леся Василівна (lesia.shadura@infotech.gov.ua)

Конструктор інформаційних систем SeniorJavaScript Engineer (Front End)

Необхідні навички:

  • 4+ року розробки;
  • Глибоке знання Javascript-фреймворків React.JS / Redux;
  • Досвід роботи з HTML, Javascript і CSS;
  • Знання останніх тенденцій та технологій в сфері інформатизації;
  • Значний досвід створення чистого оптимізованого крос-браузерного, крос-пристроїв і сумісного коду за стандартами, способів обходу проблем сумісності браузерів;
  • Досвід використання методології Lean, Agile та Waterfall;
  • Уміння мислити критично, вирішувати проблеми творчо і ефективно;
  • Уміння успішно керувати проектами;
  • Уміння швидко навчатися і адаптуватися до змін.

Буде плюсом:

  • Ступінь в області комп’ютерних наук;
  • Досвід роботи з мікросервісними хмарними інфраструктурами;
  • Інтерес до ІТ-безпеки;
  • Досвід роботи з AI / Машинне навчання;
  • Досвід автоматичного тестування.
  • Бажання взяти на себе відповідальність і визнавати власні помилки;
  • Вміння пояснювати за і проти будь-якого рішення (підходу) та переконувати інших.

Пропонуємо:

  • Відмінна команда та доброзичлива обстановка;
  • Офіційне працевлаштування та конкурентоспроможний рівень оплати праці;
  • 28 днів оплачуваної відпустки;
  • Матеріальна підтримка у разі приємних та неприємних життєвих подій
  • Можливість застосування гнучкого робочого графіку;
  • Медична страховка;
  • Зручний та комфортний офіс поруч зі станцією метро «Лук’янівська».

Обов’язки:

  • Обговорення, внесення пропозицій та узгодження загальної системної архітектури з командою архітекторів програмного забезпечення;
  • Написання технічно обґрунтованого, чистого, корисного коду — з практичним застосуванням встановлених моделей і практик;
  • Розширення і просування стандартів кодування та документації. Прийняття участі в запровадженні наших комплексів автоматизацій;
  • Співпраця з менеджментом продукту і дизайнерами UX / UI для реалізації інноваційних візуальних презентацій і взаємодії з користувачем.

Відповідальна особа Регіональної конкурсної комісії – заступник директора філії з виробничих питань Городецький І.П. (igor.gorodetskyy@infotech.gov.ua)

Фахівець з розроблення комп’ютерних програм (PHP developer)

Необхідні навички:

  • Знання PHP (> 7) на високому рівні c досвідом програмування від 5 років (з наданням портфоліо);
  • Знання і досвід роботи з Laravel (від 2 років);
  • Знання баз даних (PostgreSQL від 1 року);
  • Знання роботи з memcached;
  • Вміння працювати з Composer;
  • Розуміння React;
  • Досвід роботи з Git;
  • Розумітися в HTML / CSS / JQuery;
  • Вміння роботи на nginx.

Буде плюсом:

  • Досвід роботи з Google API;
  • Досвід роботи з Ahrefs;
  • Досвід роботи з Rest API.

Пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Конкурентний рівень оплати праці;
  • 28 днів оплачуваної відпустки;
  • Матеріальна підтримка у разі приємних та неприємних життєвих подій;
  • Медичне страхування;
  • Повне технічне забезпечення;
  • Можливість гнучкого графіку роботи;
  • Сучасний та комфортний офіс в центрі міста (Лук’янівська).

Обов’язки:

  • Проектування і розробка інфраструктури з нуля на Laravel;
  • Розбиратися в побудові високонавантажуваних систем;

Відповідальна особа Центральної конкурсної комісії – провідний фахівець з питань зайнятості (хедхантер) відділу кадрів Шадура Леся Василівна (lesia.shadura@infotech.gov.ua)


Начальник Західного територіального відділу (м. Чернівці)

Необхідні навички:

  • Вища освіта за відповідним напрямом;
  • Наявність досвіду роботи за фахом не менше 7 років;
  • Досконале знання програмного забезпечення автоматизації діяльності бюджетних установ та автоматизації процесів підготовки управлінської звітності;
  • Вміння керувати колективом та організовувати робочий процес;
  • Вміння розподіляти свій час (таймменеджмент);
  • Навички проведення переговорів.

Пропонуємо:

  • Відмінна команда та доброзичлива обстановка;
  • Офіційне працевлаштування та конкурентоспроможний рівень оплати праці;
  • 24 днів оплачуваної відпустки;
  • Матеріальна підтримка у разі приємних та неприємних життєвих подій
  • Медична страховка.

Обов’язки:

  • Керівництво роботою Західного відділу, забезпечення здійснення супроводження та провадження програмного забезпечення згідно з плановими завданнями та договорами;
  • Організація оперативного контролю за забезпеченням своєчасності та якості надання послуг,
  • Забезпечення щоденного оперативного обліку процесу надання послуг,
  • Забезпечення своєчасного оформлення, обліку і виконання замовлень по наданню послуг споживачам програмного забезпечення;
  • Здійснення методичного керівництва роботою підлеглих.

Відповідальна особа Регіональної конкурсної комісії – заступник директора Градобик О.В. (oleh.hradobyk@infotech.gov.ua)

Діловод відділу режимно-секретного забезпечення 

Необхідні навички

  • Загальний стаж роботи не менше 3 років.
  • Стаж роботи у сфері охорони державної таємниці не менше 1 року.
  • Фахова підготовка з питань ведення діловодства.

Пропонуємо:

  • Відмінна команда та доброзичлива обстановка;
  • Офіційне працевлаштування та конкурентоспроможний рівень оплати праці;
  • 24 дня оплачуваної відпустки;
  • Матеріальна підтримка у разі приємних та неприємних життєвих подій
  • Можливість застосування гнучкого робочого графіку;
  • Медична страховка;
  • Зручний та комфортний офіс поруч зі станцією метро «Лук’янівська».

 

Обов’язки:

  • Організація та здійснення заходів з ведення секретного діловодства.
  • Здійснення контролю за виконанням вимог нормативно-правових актів під час ведення секретного діловодства.
  • Приймання та реєстрація секретної кореспонденції, що надходить до відділу РСЗ підприємства.
  • Ведення обліку секретних документів та інших матеріальних носіїв секретної інформації (робочих зошитів, спецблокнотів, справ, бланків (форм), спецваліз, спецпапок тощо).
  • Підготовка для подання на відповідь керівництву підприємства вхідної секретної кореспонденції та здійснення її видачі виконавцям.
  • Забезпечення зберігання секретних документів та матеріальних носіїв секретної інформації, згідно з нормами і правилами архівних підрозділів.

Відповідальна особа Центральної  конкурсної комісії – провідний фахівець з питань зайнятості (хедхантер) відділу кадрів Шадура Леся Василівна lesia.shadura@infotech.gov.ua)

Начальник сектору внутрішнього аудиту

Необхідні навички:

Вища освіта за напрямом «Бухгалтерський облік», наявність досвіду роботи за фахом не менше 10 років
Навички роботи в бухгалтерських програмах, впевнене користування персональним комп’ютером.
Уміння бути гранично точним й акуратним в оцінках і висловленнях;
Аналітичні здатності;
Уміння чітко виражати думки й відстоювати свою точку зору.

Повинен знати:
Законодавчі та нормативні правові акти, методичні матеріали, які стосуються виробничої та господарської діяльності підприємства, установи, організації;
Ринкові методи господарювання, закономірності та особливості розвитку економіки;
Трудове, фінансове, податкове і господарське законодавство;
Порядок ведення бухгалтерського обліку і складання звітності;
Методи аналізу господарсько-фінансової діяльності підприємства, установи, організації;
Правила проведення перевірок і документальних ревізій;
Грошовий обіг, кредит, порядок ціноутворення; умови оподаткування юридичних і фізичних осіб;
Правила організації та ведення бізнесу;
Етику ділового спілкування;
Економіку, організацію виробництва, праці та управління;
Порядок оформлення фінансових операцій і організацію документообігу;
Чинні форми обліку та звітності; правила та норми охорони праці.

Пропонуємо:
Відмінна команда та доброзичлива обстановка;
Офіційне працевлаштування та конкурентоспроможний рівень оплати праці;
30 днів оплачуваної відпустки;
Матеріальна підтримка у разі приємних та неприємних життєвих подій
Можливість застосування гнучкого робочого графіку;
Медична страховка;
Зручний та комфортний офіс поруч зі станцією метро «Лук’янівська».

Обов’язки:
Здійснення управління сектором внутрішнього аудиту;
Розробка і впровадження програми вдосконалення сектору внутрішнього аудиту;
Доведення до відома директора підприємства пропозиції щодо поліпшення існуючих систем, процесів, стандартів, методів ведення діяльності, а також коментарі з будь-яких питань, що входять до компетенції сектору внутрішнього аудиту;
Організація розробки внутрішніх нормативних документів для цілей проведення внутрішнього аудиту;
Координація взаємодії з іншими структурними підрозділами підприємства;
Координація взаємодії із зовнішнім аудитором;
Здійснення інших функцій відповідно до Положення про сектор внутрішнього аудиту.

Відповідальна особа Центральної конкурсної комісії – провідний фахівець з питань зайнятості (хедхантер) відділу кадрів Шадура Леся Василівна lesia.shadura@infotech.gov.ua)

Провідний аудитор сектору внутрішнього аудиту

Необхідні навички:
Вища освіта за напрямом «Бухгалтерський облік», наявність досвіду роботи за фахом не менше 10 років
Навички роботи в бухгалтерських програмах, впевнене користування персональним комп’ютером.
Уміння бути гранично точним й акуратним в оцінках і висловленнях;
Аналітичні здатності;
Уміння чітко виражати думки й відстоювати свою точку зору.

Повинен знати:
Законодавчі та нормативні правові акти, методичні матеріали, які стосуються виробничої та господарської діяльності підприємства, установи, організації;
Ринкові методи господарювання, закономірності та особливості розвитку економіки;
Трудове, фінансове, податкове і господарське законодавство;
Порядок ведення бухгалтерського обліку і складання звітності;
Методи аналізу господарсько-фінансової діяльності підприємства, установи, організації;
Правила проведення перевірок і документальних ревізій;
Грошовий обіг, кредит, порядок ціноутворення; умови оподаткування юридичних і фізичних осіб;
Правила організації та ведення бізнесу;
Етику ділового спілкування;
Економіку, організацію виробництва, праці та управління;
Порядок оформлення фінансових операцій і організацію документообігу;
Чинні форми обліку та звітності; правила та норми охорони праці.

Обов’язки:
Проведення внутрішнього аудиту достовірності бухгалтерської (фінансової) звітності, управлінської звітності, податкового обліку підприємства та Центральної філії;
Проведення оцінки отриманої за результатами внутрішнього аудиту інформацію, формулювати висновки і виробляти рекомендації;
Своєчасно і належним чином документувати інформацію, необхідну для обґрунтування результатів внутрішнього аудиту;
Прийняття участі у підготовці звітів за результатами внутрішнього аудиту;
Надання допомоги менеджменту підприємства та Центральної філії у розробці планів заходів (коригувальних дій) за результатами внутрішнього аудиту;
Здійснення моніторингу виконання планів заходів (коригувальних дій), розроблених за результатами внутрішнього аудиту;
Приймати участь у підготовці та проведенні консультацій з відповідних питань для менеджменту підприємства та Центральної філії;
Виконувати інші завдання відповідно до Положення про сектор внутрішнього аудиту та вказівок керівника сектору внутрішнього аудиту;

Пропонуємо:
Відмінна команда та доброзичлива обстановка;
Офіційне працевлаштування та конкурентоспроможний рівень оплати праці;
24 дня оплачуваної відпустки;
Матеріальна підтримка у разі приємних та неприємних життєвих подій
Можливість застосування гнучкого робочого графіку;
Медична страховка;
Зручний та комфортний офіс поруч зі станцією метро «Лук’янівська».

Відповідальна особа Центральної конкурсної комісії – провідний фахівець з питань зайнятості (хедхантер) відділу кадрів Шадура Леся Василівна lesia.shadura@infotech.gov.ua)

​Фахівець з інформаційних технологій Західного територіального відділу (м. Луцьк)


Необхідні навички:

  • Вища (неповна вища) освіта за відповідним напрямом;
  • Наявність досвіду роботи за фахом не менше 3 років;
  • Досконале знання програмного забезпечення автоматизації діяльності бюджетних установ та автоматизації процесів підготовки управлінської звітності;
  • Вміння розподіляти свій час (таймменеджмент);
  • Навички проведення переговорів.

Пропонуємо:

  • Відмінна команда та доброзичлива обстановка;
  • Офіційне працевлаштування та конкурентоспроможний рівень оплати праці;
  • 24 днів оплачуваної відпустки;
  • Матеріальна підтримка у разі приємних та неприємних життєвих подій
  • Медична страховка.

Обов’язки:

  • Впровадження та супроводження програмного забезпечення по автоматизації діяльності бюджетних установ та автоматизації процесів підготовки управлінської звітності;
  • Надання методологічної допомоги користувачам програмних продуктів.

Відповідальна особа Регіональної конкурсної комісії – заступник директора Градобик О.В. (oleh.hradobyk@infotech.gov.ua)​

 

(044) 483 43 01

info@infotech.gov.ua

вул. Дегтярівська 15а